Venituri pasive din închiriere – siguranță, valoare, timp.
Administrare locuințe Timișoara – case / apartamente
Beneficiile oferite atât proprietarilor și chiriașilor de imobile se referă la economisirea de timp, bani și energie. Preluăm imobilul și ne ocupăm de managementul asociat închirierii proprietății.
Eliminăm stresul gestionării reparațiilor – în maxim 24 de ore evaluăm defecțiunile apărute la proprietatea ta și propunem soluții de remediere, acolo unde nu se pot face reparațiile pe loc.
Cum mă poate ajuta o companie de property management?
Închirierea unui imobil presupune o serie de operațiuni care necesită timp și bani: pregătirea pentru listare, fotografii, postare anunțuri, întâlniri cu potențialii chiriași, redactare și semnare contract de închiriere, reparații, iar uneori, în cele mai dificile cazuri, evacuarea chiriașilor și reluarea întregului proces.
Lemonaid face toate acestea, acționând ca un mandatar al proprietarului în scopul obținerii de venituri pasive pentru acesta.
De ce aş plăti o firmă să se ocupe de administrarea apartamentului meu şi nu aş face eu asta?
Puteţi face asta, dar merită?
Veţi avea de-a face cu:
Ce tipuri de imobile administrează lemonaid?
Oferim servicii de administrare pentru proprietățile rezidențiale, apartamente, locuințe unifamiliale, duplex și înșiruite.
În plus, putem administra clădiri de birouri și spații comerciale de dimensiuni mici și medii din Timișoara și Arad.
Cât costă serviciul de property management?
Administrarea proprietății presupune achitarea unui tarif de 50% din valoarea primei chirii (la semnarea unui contract de închiriere de minim 1 an de zile) și 10% din chiria încasată efectiv de proprietar, lunar, minim 35 euro/lună. În perioadele în care proprietatea este neocupată nu se plătește vreun tarif.
Cum verificăm potențialii chiriași?
După primirea aplicațiilor pentru închiriere, verificăm informațiile atât în baza noastră de date cât și în cele aflate în cadrul instituțiilor publice. Putem afla, de exemplu, cât de stabil financiar este un chiriaș, dar și dacă a făcut obiectul unui proces de evacuare.
Ce se întâmplă în cazul în care chiriaşii trebuie evacuaţi?
Fondatorii lemonaid sunt avocaţi de profesie, iar procedurile de evacuare sunt bine implementate în cadrul companiei.
Contractul de închiriere permite parcurgerea unei proceduri urgente în faţa instanţei de judecată, urmată de executarea silită a chiriaşilor, în cazul în care aceştia nu înţeleg să elibereze imobilul şi să achite toate restanţele aferente.
Cine plăteşte costul reparaţiilor din imobil?
Plata acestor intervenţii se face potrivit dispoziţiilor contractuale şi legale, în funcţie de:
Spre exemplu, dacă există defecţiuni cauzate de vina chiriaşului (utilizarea improprie a instalaţiei electrice, termice, a electrocasnicelor, pagube cauzate voluntar etc.) acesta va suporta costurile intervenţiei noastre.
În schimb, dacă vom constata defecţiuni sau stricăciuni ce decurg din utilizarea normală (fisuri sau scurgeri la conducte, defecţiuni ale instalaţiilor de energie termică sau electrică, defecţuni ale ferestrelor sau uşilor cauzate de vechime etc.) costul remedierii acestora va fi achitat de către dumneavoastră.
Se poate prelua în administrare un imobil deja închiriat?
Da, preluarea unui imobil se poate face chiar dacă acesta este deja închiriat. Procedurile noastre fac posibilă tranziția în cele mai bune condiții a administrării de la proprietar către lemonaid.
Cine se coupă de contractul de închiriere? Trebuie să fiu prezent la semnare?
lemonaid face toate demersurile ce privesc închirierea, iar dumneavoastră nu trebuie să fiţi prezent la nicio procedură ce priveşte închirierea (semnare contract, proces – verbal, evacuare etc.)
We’d love to hear from you, feel free to use our contact form or one of these phone numbers to reach us:
+40 748 012 281 | +40 743 630 529 | +40 754 941 094
Cloverkey S.r.l. J35/459/2018 CUI 38849365
Timișoara - Calea Bogdăneștilor 12